FREEDAG!

Här sitter man,helt ensam på en fredagkväll. Någon som har lust att ta med mig ut? Verkar inte vara någon hemma alls, alla har planer,förutom jag. Var och tränade och sedan gick jag en promenad. Nu känner jag mig för sliten för att göra något alls. Kanske går något bra på tv ikväll..
Imorgooooon ska jag sova läääääääänge och sedan åka in till stan och gå på BIO,vet fortfarande inte vad jag ska se. Vi får se vad vi är sugna på just då,sedan äter vi middag inne i stan innan hemgång.
Hoppas den här helgen går riktigt långsamt och inte sådär konstigt fort som den förra. Dessutom har jag långhelg nu,är nämligen ledig på måndag pga "hemstudiedag" - bääääst.

Jossan ringde nyss från Holland och bad mig komma ner till henne om några veckor,över en helg. Jag tackade såklart JA! våra mammor får ordna och boka allt det där med flygplan bara,jag längtar.

Nu ska jag placera mig själv framför TVn och ringa min kära granne Joakim och be honom göra mig sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback