Sommarvibbar

Åh,bara en vecka kvar! Sedan blir det sol och värme på canarieöarna en hel vecka. ah jag kan knappt hålla mig längre. Har dessutom kommit på att jag måste ha en ny bikini tills vi åker,ska lösa det problemet imorgon. Stadium har fått in en massa fina Bandau-bikinisar,en sån behöver jag.
Ska blir skönt att få komma ut ur mörkret och in i ljuset igen,som alla pratar om ska vara så hälsosamt. Vadå,jag tycker om mörkret? har alltid mina gardiner fördragna för det är mysigt så. Tycker om att tända ljus och lysa upp tillvåran på så sätt. Fast nu ska det bli skönt med sol.Ser mig själv redan på stranden i en sån
här tunn färgglad klänning, eller sån här och inte en parkas(som jag med tanke på kylan och snön som fortsätter komma också skulle ha nytta av).
Jag är på sommarhumör och vill därför köpa massa sommarkläder,fina cocktailklänningar att ha på sig på studentfester och gardenpartys som G och L brukar annordna. Denna är min blommiga favorit.
Jag fortsätter att längta tills nästa vecka. Och efter det så är det drygt 4 månader kvar tills det som jag vill kalla "friheten" börjar..Den här sommarn innebär ett slut,men även en början på något nytt.
Vi kan knappt vänta.


Kommentarer
Postat av: elica

Åååh, sool och bad! Ta med mig, snälla!? :D

Postat av: Patsy

Tror du inte räven sitter där och tittar på dig med mina kaniner i himmlen när du bär Parkan ? :P:P
/LOve P

2007-02-20 @ 19:18:08
Postat av: Anonym

Patricia : ett ord,FUSK! haha =)

2007-02-21 @ 21:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback