Helgslut

Helgen är slut,nästan iallafall,men det har varit en väldigt trevlig helg!
 Fredagskvällen började med att jag tränade och lagade en middag åt mig själv,förälldrarna var borta på någon teatershow. Sedan ringde Malin och det skulle bli tjejkväll hemma hos henne,filmvalet blev titanic och jag har inte gråtit sådär mycket på länge. Det var hur som helst jättekul att träffa alla tjejerna igen(förurom emma!) för nu var det ett tag sen. Det går för lång tid emellan gångerna. Nästa träff måste bli hemma hos mig. Lördagen fortsatte bra med lite shopping i Vällingby och en promenad hem,hittade en present åt Sanna som skulle ha födelsedagsmiddag på kvällen. Det blev alldeles för mycket god mat och efterrätt,som jag idag ägnade nån timme åt att träna bort på gymmet.
Nu är TV-dags,Parlamentet säsongstart! Och min och Patricias favorit
Magnus Betnér är med.
Sedan ska jag fortsätta att läsa ut min nyfunna bok,Där vågorna bryts - Anita Shreve.

-EIYL.

Kommentarer
Postat av: lotta

Jovisst, skulle det kunna vara så att det finns ljud som bara "flyter omkring". Men det blir alldeles för jobbigt för att tänka på :p Då kommer hela det här med existensen och så vidare (vilket jag redan gått igenom .p) Därför har jag sedan dess bestämt mig för att endast saker som uppfattas existerar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback