Finally

Nu är allt nästan nedpackat och klart! Jag känner av lite resfeber,vilket är ovanligt för att vara mig.
ipoden är fulladad med bra musik och dig.kameran är laddad. Jag är redo att resa.
Planet går vid halv 8 imorgon,så det lär inte bli mycket sova inatt. Funderar på att sitta uppe sent så att jag slipper gå och lägga mig,resan tar 6 timmar så kan sova på planet.
Har varit noga med att inte stoppa ner något vasst,eller någon flaska med vatten i handbagaget som jag sedan måste lämna ifrån mig. Förra gången förlorade jag min nagelsax,den bästa nagelsax som jag haft och inte hittat någon liknande efteråt heller.
Måste ringa Elajka och prata lite innan jag åker,och sedan hitta någon som kan spela in dom två OC-avsnitten som jag missar.
Undrar vad som är bäst i att åka imorgon,träningsoverall? eller kanske strumpisar och en klänning. Det ä ju trots allt sommar dit jag kommer.

- Måste passa på att sätta ut en kontaktannons för världens underbaraste människa från Spånga,Johan Hagnell. Han är snart 16 år,full med humor och väldigt musikalisk. Hans blivande jobb kan mycket möjligt vara medlem i IDOL-juryn.Eftersom det råkar vara ett av hans personliga favorit-program(efter MF). Ett riktigt kap alltså, han har tyvärr ingen blogg men så fort han också ansluter sig till bloggar-cirkeln ska jag såklart länka den på en gång.

Nu ska jag ta en alvedon och varva ner lite och sedan checka packningslistan en sista gång
Mycket möjligt att jag söker upp en dator på Grañ Canaria för att blogga lite och få kontakt med omvärlden.
Annars så får alla ha ett fortsatt bra Sportlov - Hälsningar Ellinor.


Kommentarer
Postat av: Johan

Aah CLABBE AKTA DIG

2007-02-27 @ 20:54:05
Postat av: Ellinor

Johan : haha jag preciiiis :D jag tror på dig!

Postat av: elica

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH, KOM TILLBAAAAAKAAA!!

2007-02-28 @ 21:39:43
URL: http://elica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback