E AND E

ELICADEN

        - Det här inlägget tillägnas,och endast,Elica Ghavidel Rostami.

Jag kommer ihåg den första terminen i sexan,och mitt första intryck av dig. Så många minnen,men en del som jag inte riktigt kan sätta fingret på,utan dom finns bara där. Som när vi såg Love Actully på bio i Kista,min mammas chokladprovning(förlåt,förlååååååt haha) och sedan när vi curlade som galningar på isen på Sportdagen i 8an.
Jag tänker ta mig friheten att kalla dig min bästa vän,för det är sant. Du är en av mina bästa vänner,även fast det känns som att man glider ifrån varandra och inte umgås så som förr,så kommer du för alltid att vara min favorit. Det beror dels på att jag lärde känna dig i en del av mitt liv när jag förändrades väldigt mycket,dels på att jag kommit till en ny skola och inte kännde knappt någon alls. Men där fanns du,världens underbaraste tjej med ett namn jag hade svårt att uttala!
Ibland tänker jag på hur det kommer bli nästa år,om vi redan kommit så långt ifrån varandra nu,hur blir det då nästa år i en helt ny skola?
Är det menat att jag ska hitta en ny  "Elica" där,som ska komma att påverka mig så mycket som du gjort?
Jag vill inte att det ska bli så,för som med kärlek så finns det någon där ute för alla,din egen soulmate.
Och du är min,Elica.Och på det här sättet,vårt sätt,så kommer det aldrig finnas någon annan för mig som dig. Du har en stor plats i mitt hjärta,som du aldrig kommer dela med någon annan. På samma sätt som bara du och jag delar ett omklädningsrum på H&M  ♥.

Kommentarer
Postat av: elica

Ååååh.. Fan vad fint. Jag har så många minnen med dig, allt vi gjort.. allt vi pratat om. Jag tänkte faktiskt på dig igår kväll när jag skulle sova, hur mkt vi ringde varandra hela tiden förut.. Ditt hemnummer är liksom inristat i min hjärna nu. Jag skulle kunna babbla på hur mkt som helst om hur mycket du betyder för mig, men just nu måste jag dra till skolan. Och du, i sommar ska vi "bygga upp" vårt gamla förhållande.. och nej, ingen delar ett h&m-provrum som vi :D Haha.. Älskar dig sötis

Postat av: elica

+ att, skicka bild på daj på hatmaijl

2007-02-22 @ 07:55:13
URL: http://elica.blogg.se
Postat av: Ellinor

:D :D :D
ja det måste vi,våran sista sommar som "små" då vi fortfarande kan göra dumma saker utan att det egentligen gör något. Ännu mer HM och mer ringande!
aa,ska skicka några mongobilder!

2007-02-23 @ 18:45:09
URL: http://frokenlindh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback