ALLA HJÄRTANS DAG!

Kvällen och dagen till ära har tillbringats med OC(ett romantiskt avsnitt) massa godis i form av choklad (och tyvärr en del NO-pluggande). Ett kort blev det också,från mormor! haha,alltid något. Hon kommer alltid ihåg alla dagar,och mig. Ringde även och grattade morfar på hans namnsdag,Valentin. Ett väldigt vackert namn enligt mig. Sitter nu och lyssnar på massa Justin Timerlake Låtar, Losing my way och What goes around comes around. Inget särskilt romantiskt alltså,men jag känner inget behov av det heller.
Blir det någon romantisk film ikväll måntro? ska ner och titta efter i TV-guiden efter något lämpligt.
Kanske bara enkelt blir ENTOURAGE,jag fastnar mer och mer för den serien.
Ungefär precis lika mycket som för någon annan särskild..

Happy Valentines Day -
♥-
EIYL.

Kommentarer
Postat av: Narsjericho

I really enjoyed it.
You have done a great job.

2008-02-18 @ 15:25:39
Postat av: Tormodzainab

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback