5 days left



Åhh,vad sportlovet har varit efterlängtat nu! 5 dagar kvar och sedan är det Canarieöarna,los del Rios som gäller i en vecka. Jag vet att jag har nämt det förut,men attans vad tacksam jag är över att slippa detta väder ett tag nu och få gå i tunna linnen och kjol.
Kanske bara spendera tiden på stranden med en isdrink i handen,och det där rimmade faktist.
Ikväll tror jag vi,några tjejer ska ta oss ne rtill Björkebygården och fördriva tiden,lyssna på musik och så.
Känner mig nostalgisk,och vill dit.
Påtal om nostalgi,den här bilden tog jag på NYÅR,förra året. Läskigt vad tiden går snabbt. För ett år sen på sportlovet vad gjorde jag då? nej det har jag inget minne av

Nu ska jag bara fortsätta drömma sköna canariedrömmar..





-





Kommentarer
Postat av: Pats

Ohhhhhh (viktor O-s) lejon pose :D

2007-02-23 @ 20:58:37
Postat av: malin

haha, jag var på björkebygården igår med lia och marre. vi tittade på när killarna repade.
jag vill också till canarieöarna, men jag får nöja mig med vemdalen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback