4 days left

Idag fick jag ett sånt där ryck,kännde ett stort behov av förändring i mitt rum helt plötsligt.
Flyttade runt sängen,bordet och fotöljen. Jag är inte riktigt nöjd än,har övertalat pappa att åka på IKEA en gång till och se efter om jag hittar något bättre,finare skrivbord. Det jag har nu är så klumpigt och tar alldeles för stor plats.
Jag kom på hela idén igår när jag låg i sängen ensam hemma och inte kunde sova,lyssnade på Mika's - Love Today och var lite allmänt deppig. Men det är bara så,två saker som kan få mig och mitt humör att stråla är 1.Choklad och 2.Möblering.
Måste få upp ett par nya vår-gardiner med lite färg nu istället för mina bruna trista.
Sitter och väntar på att Patricia ska ringa,och att vi ska bestämma när vi ska träffas innan Bion,och sedan när vi skulle åka hem till Viktor. Har en del att planera nu innan jag sticker iväg.
Hade tänkt att hinna emd ett gympass idag,om en halvtimme eller så.
Ska även ha gäster ikväll,vilket betyder att jag måste hitta ett eller annat sätt att hålla mig undan på,och slippa stressen här innan hemma med matlagning och städning.

Dagens känsla: Förtvivlan/ilska
Dagens låt: Mika - Love Today
Dagens händelse: Kusinen ringde och berättade om sin nya kärlek
Dagens onödiga fakta: Ett annat och lite krångligare ord för skelning är strabism.


Ska titta lite på TV nu och sen åka iväg till Gymmet. - EIYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback