Underbart Julfirande!

Så var Julen över,och för första gången någonsin känner jag mig inte ledsen och sentimental för det. Jag vet nämligen att så mycket bra väntar fram till nyår och efter det ännu mer och ingenting kan förstöra hur lycklig jag känner mig just nu.
Kanske det är ruset av all choklad jag åt nyss eller så är det bara för att jag har fått världens bästa pojkvän,som jag älskar högst av allt. Hans julklappar till mig måste nog förbli hemliga..

Julafton var iallafall jättemysig och det blev inte ett enda bråk under hela kvällen,otrligt för att vara min familj! Det blev faktist riktigt trevligt att fira jul med älskade mormor och morfar i år.
Jag såg föressten inte hela Kalle Anka heller,känns som att jag kan den utantill. 'Kan du vissla Johanna' har jag sett så många gånger att jag har lust att skriva in till SVT och tvinga dom ta bort den,snälla liksom! Men lika hopplöst som varje år hamnar jag framför den ändå eftersom ingen orkar byta kanal. Julbordet såg föressten för min del lite annorlunda ut,mina nya vegetariska vanor påverkade mycket. Men lax och annat var jättegott som vanligt,speciellt som det är på julen.
Jag överdriver inte heller när jag säger att jag fick allt jag önskade mig i år(plus lite till..). Det måste varit för att jag inte önskade mig bara jättedyra saker eller jättemycket. Eller så har jag bara varit snäll i år.
Jag fick:
- Dolce&Gabbana - The One
- Beiga tofflor från Sheppard
- Presentkort på Åhléns och lite annat
- Pengar av Morfar(alltid)
- Presentkort på massage och ansiktsbehandlingar på Axelssons GI(!)
- Silverportmonä från Wedins
- Stickad halsduk av Mormor
- Kosta Boda Kristallglas av Mamma (till min påbörjade samling)
- Rosa badlakan av Farbror och kusiner

                                   

                                                                

Kommentarer
Postat av: Micke

Najs julklappar!

Svar; nä det vart inte så mkt sko-köpande för mig heller ;) haha men det är sånt som händer =)

Postat av: Julia

Du verkat fått fina julklappar!:)

Svar: Jo, jag älskar rea. :D

2007-12-26 @ 20:18:06
URL: http://julialundqvist.blogg.se
Postat av: Jessica

Jag fick också beiga tofflor från shepherd! BÄSTA!!!

2007-12-31 @ 22:36:41
URL: http://jessicaelisabeth.blogg.se
Postat av: E

Ja visst är dom jess,älskar dom!

2008-01-02 @ 20:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback