Sugen på Nyår..

Har tillbringat mer än halva dagen i badrummet,duschat skrubbat vaxat. JA ALLT!
Känns skönt och fräscht nu efteråt. Har faktist hjälpt mamma en hel del med att ställa fram massa bord och duka,göra namnlappar m.m tills imorgonkväll.
Påtal om imorgonkväll så ska jag nog äta middag hos Josefine med hennes klasskompisar,ska bli trevligt att få träffa dom. Sedan ska jag till Jessica som har kombinerat hennes födelsedagsfest med nyårsfest,passande eftersom hon fyller år vid halv 12 på självaste nyår.
Ska snart åka iväg till Mathias då han har slutat jobba. Måste packa väskan innan och äta något,det är alltid en hel procedur innan jag kommer iväg någonstans haha. Packar nog ned klänningen(svart,satin) jag ska imorgonkväll också..bara för att få höra ett utlåtande om vad han tycker om den. Hur som helst är jag grymt sugen på Nyår och ett helt nytt år,det är alltid lika med en ny start med nya möjligheter.
Får bli en snabb tallrik med gröt och lingonsylt innan jag åker,orkar verkligen inte fixa något större!
Gott Nytt år till Er Alla i förskott!

                                                       image273


Kommentarer
Postat av: Mathias

Tro mig, jag gillar.............................:D

2007-12-30 @ 18:07:30
Postat av: Anonym

Gott nytt år till dig med M haha!

2007-12-31 @ 19:50:39
Postat av: Hokamo

many thanks for your dedications to this world


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback