MIQUE vid Drottninggatan

Jag älskar Mique,världens bästa och intressantaste presentbutik. Hittar alltid något kul jag vill ha där,som t.ex en jättesöt rosa prinsess-speldosa(bilden nedan). Plus en rosa matchande godisburk att förvara,såklart,rosa godis i. Har faktist önskat mig den i julklapp,av mamma. Vill verkligen ha den..
 Vi tittade på den när vi var ute och juhandlade en sväng igår.
Mique ligger sådär precis i mitten av allt man passerar,vid en gata som krossar Drottninggatan,nästan vid PUB.
Så ta en sväng förbi där nästa gång om ni inte hittat dit än. Kommer aldrig glömma en sommar för länge sen när jag,Elica och Sophie var där och det var 25 % rabatt på allt om man sjöng en låt i kareoken(som för övrigt hördes ända ut till hötorget..). Så självklart gjorde vi det! haha Tror det blev Final Countdown eller något,på begäran av butiksbiträdet.

Hur som helst,nu ska jag fortsätta med mitt mattepluggandet och försöka lugna mig inför provet imorgon. Gustav,Max,Maja och Ebba var snälla nog att stanna efter skolan idag dom också och plugga matte med mig. Så nu känns det lite bättre.

                                           image254
               

Kommentarer
Postat av: Gardiris

Incredible site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback