Mina "läggdags-procedurer".

Nu är det snart läggdags,fast jag är rätt säker på att jag omöjligt kan sova. Hände så mycket saker idag som förvirrade bort mig till tusen. Sov knappt något inatt,vaknade 4 och lyckades ändå komma försent till matteprovet som började klockan 08:00 och inte 08:30. Stort misstag!
Gick ändå hyfsat bra,och en förvånansvärt rolig volleybollmatch INNE i skolans ljushall gjorde dagen lite ljusare. SO-debatterna är som alltid jätteroliga att delta i på lektionerna,även om jag verkar bli superallvarlig vad jag än ska yttra mig om. Jag kunde inte slappna av idag! Att få se den synen var inte vad jag väntat mig,men det löser sig. Snart är det jullov och jag slipper tänka mer på det för ett tag..
Lägger in en låt idag till Niklas ära och för att han älskar Britney's nya -
Piece of me (varning för superdålig kvalité på videon!)

Nu ska jag ta på mig en stor svart t-shirt att sova i och sedan sminka av mig och kräma in mig och allt vad det heter. Hade även tänkt hinna torrföna håret för att få det lite kompaktare(jag med min trolliga volym)!
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: P A T R I C I A

Svar: Ja, det är riktigt härligt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback