Kväll med Bingolotto och onyttigt fika

Jag uppdaterar och berättar att det är BINGOLOTTO'S uppesittarekväll ikväll! Eftersom min mormor är här och hon aalltid kollar på det,blir det även så nu. Hon var iallafall gullig som köpte en spellott till mig också.
Får se vad det kan bli,hörde att man kunde vinna en bil ikväll enbart genom att ringa..
Hur som helst åt jag en väldigt äcklig middag nyss,mamma hade kollat totalt fel i receptet och hällt i fel kryddar på FEL ställe. Salladen var god iallafall,jag får väll leva på knäck och lussebullar kvällen ut.
Ska bara vara hemma hela kvällen och mysa med familjen,blev ingen tur till M eftersom han verkar ha så svårt att höra av sig ibland och veta när han slutar(ja,ta åt dig haha). Imorgon julafton blir det absolut ingen mer ugång än en promenad och ett kort besök hos mammas syssling med lite julklappsbyten :) Sedan bär det av hemmåt till gröt,julmat och andra tvprogram som börjar vid 3. Antagligen kommer allt hemma-sittande få mig nervös så jag bloggar säkert en massa imorgon också. Men ändå för säkerhets skull;  
ÖNSKAR JAG ER EN RIKTIGT GOD JUL!


        image267


Kommentarer
Postat av: Elinor

Hej!
Ja visst e det, namnet elinor är ju nästan alltid upptaget, så jag testade ronile istället och för det mesta så funkar de.
God Jul på dig!

Postat av: Natta

GOD JUL :)

2007-12-24 @ 01:47:06
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Berntkamilla

keep it up very nice site

2008-08-26 @ 12:17:55
URL: http://berntkamilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback