Gudomliga klänningar!

Jag får alltid leta tillfällen till att ha på mig supersnygga klänningar,det är nästan bara på nyår som det verkar vara tillåtet i mina umgängeskretsar.Så att lägga pengar på något v'ädigt dyrt verkar aldrig bli aktuellt.Hur som helst,så  om jag fick välja en klänning som jag vill ha just nu så är det den från Marchesa här nedan,Det är nog för övrigt ett favoritmärke när det gäller vackra festklänningar. Om jag någonsin gifter mig så vill jag bära en klänning från Marchesa! Jag gillar deras 'prinsessiga' stil väldigt mycket,jag faller djupt för den måste jag erkänna..




image250image251


Den rosa - favoriten från Marchesas Vårkollektion 08.

Den röda - en nyårsklänning att kopiera kanske? Klänningen på bilden är från D&G.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback