Födelsedagsmiddag

Just nu sitter jag och halvt dör efter en alldeles för stor middag! Lagade nämligen en lite försenad "födelsedagsmiddag" till mamma och pappa ikväll eftersom dom båda fyllde år förra veckan.

Detta bjöds det på!

Qornfiléer                                                         Chokladpudding
Kinesisk wook                                                 Gräddvisp
Sallad                                                                Riven mörk blockchoklad
Ris                                                                    Jordgubbar som dekoration
Indisk Currysås,hemmagjord!

Nu måste jag skynda mig och hoppa in i duschen om jag ska komma iväg sen ikväll och träffa E&F eller Jens,om det visar sig vara så. Bloggar mer myyyycket senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback