En lyckad helg

Måste börja med att säga att helgen har varit riktigt intressant och trevlig. Dessutom fick jag spendera den med supertrevliga människor.

Jag kan inte heller beskriva med ord hur mycket det betydde igår att du stannade,även fast jag åkte iväg,det var det bästa att komma hem till ska du veta. Även fast jag var som jag var och du fanns där ändå,du är Guld värd.

Du ska veta att jag saknar dig redan så otroligt mycket och 2 dagar i min värld känns som 2 år. Jag är så himla tacksam över att jag har dig och jag hoppas att jag visar det tillräckligt,för ingen får mig att må så bra som just du kan. När jag ringde dig idag på jobbet hade jag tänkt säga något i din telefonsvarare för jag tog för givet att du inte skulle svara,nu tänker jag spara det och säga det nästa gång vi träffas. För det är sånna små saker som du gör som får mig att må så bra,alla små tecken du ger mig om hur mycket jag betyder för dig. Du är fenomenal på det och ibland förstår jag inte hur jag kan ha blivit så lyckligt lottad till att få ha dig i mitt liv. Du är mitt liv,du är mitt allt.


                                             JAG ÄLSKAR DIG

                                      image249


Kommentarer
Postat av: Jörgen

Men är det där inte en EK?

2007-12-09 @ 23:11:47
Postat av: Olaisine

Great web site! I love the content, pics and hard work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback