En knäckande dag (haha ironi..)

I sista stund tog jag mig tid för att koka knäck idag! Gav mig ut vid 11-tiden i förmiddags för att inhandla lite saker plus det som behövdes till 'knäckandet'. Det slutade med att jag gick(!) ända till Quality Outlet,vilket faktist är en bra bit i svarta högklackade stövlar,och sedan drev omkring där i jakt på ett par nya sötvlar att gå i.
Fyfan vad kallt det var föressten men ingen snö,en vinter med svinkyla och snö kan man acceptera men bara kyla då blir jag SÅ arg.Hittade iallafall massor av fina skor på VAGABOND men jag väntar nog tills efter jul och mellandagsrean,känns ganska smart.

Hur som helst blev knäcken jättegod och ska försöka se till att det faktist finns något kvar tills imorgon!
Nu är det tydligen middag pch jag är inte det minsta hungrig,vi får se hur det går..

                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback