DanföreDanföreDanföreDanföreDanföreDanföreDanföreDopparedan!

En vecka kvar,precis. Tredje advent har passerat. Och jag har inte bloggat på evugheter,haft så fullt upp på sistine i skolan och med annat. Men nu tror jag faktist att julkänslan börjar komma fram hos mig också - äntligen.
På lördag anländer mormor&morfar,då ska jag och mormor ut och julhandla på dagen och sedan göra en massa julgodis som vi alltid gör. Jag längtar faktist efter dom,inte träffats sen i sommar.
Jag längtar även tills denna vecka är slut. Då kommer jag vara slut.

Innan veckans slut måste jag ha
* Klarat matteprovet på onsdag
* Få minst G på spanskaprovet(usch det gick så dåligt)
*
Köpt julklappar till Pappa och Morfar
* Druckit för mycket glögg och ätit för många lussebullar
* Ta en julfika med Patricia
* Pynta ner huset totalt.


       image252image253


Kommentarer
Postat av: Annsingen

Ja lite..men lite kult elakt:)

Postat av: patricia

jag kan nog inte imorn tyvär, kan du någon annan dag i veckan? :)

2007-12-18 @ 18:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback