Västkusten och Rosor

Jag är världens lyckligaste Människa,och jag har fått den bästa McDreamy ever. Befinner mig fortfarande någonstans mellan lyckorus och mellan nervositet för gymnasiet,totalt seriekrock med känslor. Och jag fick blommor idag,Mathias är bäst som köper rosor till mig helt utan anledning..
Imorgon åker jag till västkusten dessutom med familjen,vi ska bila i värmen! Så om ni ser en Volvo s80 med gröndajmig färg,så är det vi,för ingen annan skulle välja den hemska färgen på en bil.
Måste packa ner lite småsaker nu som jag egentligen inte behöver men bara måste ha med,lite askar och nån tidning och en lång nyckelkedja som "kan vara bra att haaa". Nu måste jag göra mer Te för att orka sitta uppe en timme till och göra i ordning allt,jag börjar alltid packa försent. Men hann inte tidigare pga att jag skulle träffa M innan jag åker och sedan hinna med ett möte med Sara som är nyhemkommen från bGöteborg,åh vad jag har saknat henne,och så åker jag nu på en gång och när jag kommer hem är hon i bulgarien(jag hatar dig Sara,men bara lite). Måste ladda mobilen,hitta underkläder och ett paraply att ta med! Jag hatar gympaskor,tar därför inte med det. Men ett par gummistövlar,jag lovar att det kommer behövas. Dessutom är det ganska bekvämt att gå i.
Känner att det är dags att äta något också,blev helt omvänd efter festandet igår i Norrviken,jag orkar inte ens gå in på några detaljer men vi drack sånt vi inte klarar av,åkte bil fulla som en rollercoster på Grönan och väckte halva jakobsberg senare på hemvägen. Lyckat Party faktist.
Nu måste jag fortsätta packa,och tänka på Mathias som jag kommer sakna så himla mycket när jag åker. Tills dess,ha en bra fortsatt sommar! 
                   
                                          image166
                              Bara för att jag verkligen älskar den här bilden på Patricia och David från balen
                                                 (observera: typiskt kusligt david-smile haha!)


Kommentarer
Postat av: P

Du måste skicka fler bilder från Prom, jag har typ 1. Haha, David ser ut som en väldigt solbränd vampyr ^

2007-08-08 @ 18:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback