Shut up and Drive

Sitter och väntar på att Josefine ska ringa,hon ska hjälpa mig med att platta mitt hår ikväll. Och så ska vi fika,det måste vi. Tre dagar har gått av skolan nu,jag stormtrivs! Några har bytt och lite ändringar har skett i klasslistan men våran klass är jättebra,jätteolika typer av människor med olika personligheter. Det bästa är nog att nästan ingen kännde någon annan när vi började. För övrigt så är skolan väldigt fin men svår att hitta i,finns så många korridorer och flyglar att jag blir alldeles förvirrad. Frågade en kille i årskurs 3 om vägen till matsalen idag,som tur var så var han väldigt förstående och hjälpsam,som dom flesta verkar vara. Ellinor Prawits och Lisa verkar trivas väldigt bra i sina klasser också,Johan också som går i Ellinor P's klass.
Vi hinner inte ses så ofta nu i början när allting är stressigt och man springer runt febrilt och letar efter sina klassrum,men det löser sig med tiden. Just nu är väll allt så possitivt som det kan bli!
Och imorgon ska jag träffa Patricia utanför hennes skola inne i stan,Norra Real. Hon slutar inte förns 17:10 så jag som slutar vid halv 4 får åka in till stan och vandra runt själv ett tag innan,sedan får vi se vad vi gör beroende på vädret som tydligen ska bli ännu bättre imorgon. 25 PLUSGRADER och en stor sol visar aftonbladets hemsida för torsdagen,hoppas det håller i sig hela helgen.
Kom även på att jag måste hitta en vit höstkofta,och ett par nya jeans i helgen. Ska försöka titta efter det imorgon på Monki,Söder och medborgarplats-sidan,som har fått in jättestor ny jeanskollektion för hösten. Tänkte även beställa detta halsband som "
kronan" på verkar,det var så fint.
Nu måste jag fika innan jag cyklar iväg till Jossan!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Haha gillar att du stavar mitt namn med s :P
såg dig idag som hastigast. Vi hinner nog ses mer sen när det inte är lika hetsigt. =)

Postat av: Bastianjeanett

Nice site keep it up

2010-03-10 @ 09:47:44
URL: http://bastianjeanett.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback