Middag : Mackor och Té

Längsta skoldagen är över! Två sköna dagar kvar,utan jobbiga lektioner. och imorgon blir det en halvdag på köpet.
Fick dessutom presenter av mamma idag när hon kom hem,hjärtformade broscher som hon köpt nere i Kalmar. Så idag är humöret på topp,kan också dels bero på att jag åt
choklad nyss. Men jag var glad innan också så!
Imorgon har jag och Jossan bestämt oss för att åka in till stan direkt efter skolan då vi slutar samtidigt. Tänkte titta in på UrbanOutfitters för det var så himla länge sen jag gjorde det,måste ju även visa runt Josefine som är relativt ny här i Stockholm och inte hittar överallt. Så jag ska agera guide och det blir en rolig dag med sightseeing!
Får se om jag hinner med att köpa reafynden jag såg på internet också,här under(UO). 
Nu måste jag äta en väldigt försenad middag!



              


                                                                                  
                            

Kommentarer
Postat av: Eken

Vad är det jag ser, mackor! :o

2007-08-29 @ 23:26:22
Postat av: Anonym

Mackor är ganska gott?

2007-08-30 @ 16:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback