Hösten

..Är här! Usch ja,idag kändes det ordentligt. Jag,Felicia och Isabell blåste nästan bort på väg hem från skolan,som tur var räddade vi oss in på tunnelbanestationen och 7eleven. Jag har faktist börjat gilla deras Latte nu.
Något annat jag gillar är nog hösten,jag ser alltid positiva saker med alla årstider. Nu får jag köpa en höstjacka och varma stickade tröjor och gå långa promenader på eftermiddagen då det skymmer. I like it! Så fint när alla löv blir gula och röda. Den här hösten kommer inte heller bli som någon annan,den här kommer bli speciell.
Har ikväll bestämt mig för att försöka vara i säng före 23:00,vi får se hur det går. Jag måste börja sova mer,går till halv 4 imorgon och det blir många fikaraster i ljushallen då kan jag lova. Måste göra spanska läxa plus måla naglarna röda innan jag sover,i sängen! Godnatt

                            image173


Kräftan 22/6 - 22/7

Du vill dansa, festa, njuta av skön musik och roligt sällskap. En resa skulle passa bra, går inte det så letar du efter tjusiga miljöer och folkvimmel där du kan komma åt det. Just nu njuter du också extra mycket av humor och underhållning i alla former, du vill ha roligt helt enkelt.

kärlek/sex: 3
kul/nöjen: 4
tur/pengar: 3

Kommentarer
Postat av: Olalejla

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback