Disturbia Day

Jag finner det mycket störande ..

När jag vill äta något speciellt,men ingen har handlat på flera dagar
Att man måste fylla i en "säkerhetskod" för att kommentera bloggar
När Barnvagns-mammor som promt ska in i alla minsta butiker i Gallerior med sina tvåsittsvagnar
Att jag alltid vaknar "för tidigt" utan att kunna somna om
När jag känner mig sur och arg utan anledning idag
Att om 4 dagar börjar allt om igen från början,med skolan osv.
När personer som lovat hålla kontakten inte sköter sin del av avtalet
Att Mangosallad är betydligt nyttigare än kladdkaka och glass
När det senaste numret av ELLE inte alls innehöll några intressanta artiklar/intervjuer,ovanligt
Att så många telefonförsäljare ringer och stör sent på kvällen,på privat tid. Vadå,har dom ingen egen?
När jag inte vet hur jag ska hinna klämma in alla "måste göras" innan Måndag. Den vanliga "skolstart"-shoppingen med mamma t.ex
Att jag inte passar i några som helst kläder just nu och inte vet vad jag ska ha på mig idag alls,känner bara för att krypa ne runder täcket resten av dagen..



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha hållr med om vissa!

Postat av: Camilliondollar Baby

Skriver under på samma lista...istället för skola, läs: jobbet.

2007-08-16 @ 22:46:54
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback