Dessa Onödiga Listor

Vilken svordom använder du mest?
Helt klart Fan
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Väckarklockan går i ide under sommarlovet
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Det beror på hur kallt,Jag bor ju i Sverige liksom.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Med.
Vilken var den senaste filmen du såg?
Footloose,Igår. IGEN
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En ny hårfön och ett till medlemskap som fadder hos PLAN.
Har någon någonsin kallat dig lat?
Mamma,alltid.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Never ever,hatar att ta t.o.m alvedon,ipren.
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Inget utav dom 
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja,många.
Vad åt du till middag?
Fil&flingor med honung!
Kan du vissla?
Sedan jag var 6 år.
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Slänggungorna,eller..kanske radiobilarna.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ja,finns säkert massor att prata om.
Vilket riktnummer befinner du dig i?
"jävla 08:or"
Tittade du på tecknat när du var liten?
Ehm ja,det gör jag fortfarande?
Är du blyg inför det motsatta könet?
Det beror på vem killen är
Vilken film kan du alla replikerna till?
Skönheten och odjuret,den lilla sjöjungfrun och Stekta gröna tomater.
Äger du några band T-shirts?
En från Within Temptation-konserten.
När flög du senast?
Till London,I Juni.
Läser du för skojs skull?
Ja knappast för att det är jobbigt.
Har du gråtit offentligt?
Har hänt några gånger. Jag kan vara jättekänslig
Har du en stationär dator eller en laptop?
Både och,laptopen har jag i princip snott från mamma.
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Det får jag göra ofrivilligt hela tiden,om man bortser från skolan.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Nej,det skulle inte passa på mig.
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej men jag vill,bjuder någon?
Vad har du med dig in på bion?
Fråga Patricia,hon vet.
Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet grundskolan?
Alla SO-ämnen.
Gillar du att flyga flygplan?
Aa,fast jag ogillar landingen,sårskilt då alla klappar. Det är bara störande. 
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Minst 8 timmar
Äter du frukost dagligen?
Jag lämnar inté huset utan att ha ätit frukost.
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Den sista veckan som pågår nu har varit det och är fortfarande.
Hamnade du ofta i trubbel för att ha pratat under lektionerna?
Nej
Vilken är din favoritfrukt?
Vindruvor,päron och mango
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Inte om jag verkligen vill ha något
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
17 år.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Irriterande,nasala telefonterroristen "Erika från tidningen iForm".
Tror du att Gud är man eller kvinna?
Om Gud nu finns,så är det inte något mänskligt.
Vad var det senaste du åt?
Har inte den frågan redan varit? Det var middagen.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Båda går lika bra
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Förnamnet såg mamma den 11 juli(ellinor-dagen) då hon låg på sjukhus & då bestämdes det,hon såg ett tecken.
Gillar du senap?
Dijonsenap är god i såser.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Om jag fick chansen,absolut!
Sover du på sida, mage eller rygg?
Sida,jag förstår mig inte på folk som somnar på annat sätt.
Tycker du om att krama folk?
Ibland om jag är på bra humör.
Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera?
Om personen var trevlig, så skulle jag säga ja. Men inte om jag märker att han vill ta det längre än jag vill.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Om det händer flera ggr aa då är det störande.
Vad är du allergisk mot?
Ananas konstigt nog.
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Ingen alls,det är upp till var och en.

Kommentarer
Postat av: Patsy

JAG ÄLSKAR FOOTLOOSE! Kevin Bacon ser så förvriden ut, och tjejen skriker hela tiden.
DANCE OF THOSES SHOES! :D
<3

2007-08-16 @ 02:49:31
Postat av: E(ägare)

hahah den är jättebra! fast jag tänker mig alltid honom som creapet i "hollow man".
I need a Hero :D

Postat av: Vendela

åh, vad avis jag bli. du har vart på Within Temptation-konserten.
:P

2007-08-17 @ 12:24:33
URL: http://frokenrundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback