Blackebergs Gymnasium 07

Vem är världens lyckligaste människa just nu? Det måste vara jag,något annat är fullkomligt omöjligt.
Jag kom in på Blackebergs gymnasium a.k 'Blackan' av mig och Johan som då alltås ska gå tillsammans,finally vi fick vår vilja igenom. Jag kom tydligen in på första reservintagningen utan att jag ens själv visste om det,jag var så inne på att det skulle bli Stockholms Fria Gymnasium för mig att jag struntade i det. Även fast jag stod kvar i kön till Blackan och tur var det. Ikväll,en dag innan skolan börjar,fick jag för mig att gå in och titta på Min Ansökan,och när jag klickar upp den så får jag nästan nypa mig själv för att fatta att det är sant. Det står att jag är antagen till mitt första val och inte andra,det första jag gör är att ringa Johan börja skrika på Mamma och informera resten av världen om att jag kommit in. Visst jag är fortfarande nervös inför imorgon,men nu har jag 3 st vänner att åka dit tillsammans med. Valet av Sam-kultur var bara självklart,älskar både historia och kultur. Gärna tillsammans. Det här blir bra,och mamma som trodde på mig hela tiden. Hon har alltid sagt att på något sätt skulle jag komma in! Hon fick rätt,och jag är överlycklig. Nu kommer bara nästa värdsliga fråga om vad jag ska ha på mig och hur jag ska packa väskan,kommer ändå inte kunna sova inatt så väntar med det tills senare. Nu ska jag fika och titta på en film jag hyrde nyss på videohörnan(Den innre Kretsen) av ett infall för jag vart så glad!


                              image170
                               Från den 20:onde Augusti och 3 år frammåt ska jag tillbringa min tid här!

Kommentarer
Postat av: Johan

Bbblackan :D

Postat av: Eken

Nu är det bara och glida elly ;)

2007-08-19 @ 23:23:15
Postat av: Ellinor

Fan vad kul att du kom in! =)

2007-08-20 @ 20:33:52
URL: http://drelly.blogg.se
Postat av: lisa

yeeeey! ja jag blev asglad när du sa att du kom in! känns forfarande klassen bra? jag vill se ditt schema ;) förresten, ska ni också till koviken?

2007-08-21 @ 22:11:55
URL: http://laaajs.blogg.se
Postat av: E(ägare)

lisa: koviken,vad fan är det? haha

2007-08-22 @ 16:34:56
URL: http://frokenlindh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback