18 grader och blåsigt

Förutom det så har dagen varit bra,slutade vid 13:00 och gjorde sällskap med Jessica in till stan. Skulle jobba några timmar på mammas jobb,och kom nyss hem därifrån! Jag blev klar ganska snabbt med arkiveringen,jag har fått in snitsen. Stannde till och köpte ett armband som var på rea(!) för 499 kr på Fornarina,det blev en silverkedja med massa små och stora röda hjärtan på,jättesött. Sedan köpte jag även ett par nya pumps,mina gamla svarta var så slitna. Blev ett par med träklack denna gång dock från DinSko,tycker dom har fått in så himla mycket fina skor nu till hösten.



image176

                                                                     

Kommentarer
Postat av: Karin

fina skor:)

Postat av: Eken

Grrrr!!

2007-08-30 @ 20:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback