You'll always be my number one

Första delen avklarad. Ni borde förstå vad jag menar,iallafall dom flesta. Att dessutom komma hem till ett tomt hus och att kunna laga mat och springa runt i pyjamas är inte helt fel. Jag brydde mig nästan faktist inte alls om att det regnade idag och att min hår blev ostyrigt och förvandlade mig till ett troll. Ska det föressten snöa till helgen?
Sitter framför datorn och äter spariispasta& lax nu,en bråkdel av maten som mamma köpt och lagt in i frysen och kylen så att jag inte svälter under den långa perioden dom är bortresta(ungefär 3 dagar).
Just nu känns iallafall 3 dagar som en evighet,och det ska bli jättemysigt imorgon när tjejerna kommer över på middag som vi alla ska laga tillsammans,vi ska även gå och kolla på en spelning i en skola här i närheten,det är våra vänner som ska uppträffa med sitt band för typ tredje gången så det blir intressant och roligt! För jag har aldrig sett dom spela förut.

En kändis,som jag..sedan 3an eller 4an till och med har avgudat och varit alldeles störtförälskad i är Orlando Bloom,och visst det känns ltie töntigt för han har på något sätt fått den där 'nice guy'-stämpeln och att det mest är 12-14 åriga tjejer som dregglar efter honom..och jag då förstås. Jag kan bara inte låta bli,ända sedan jag såg honom i filmen Wilde och i nått avsnitt av 'Midsummer Murders' har jag gillat honom,och han är lite speciell,för mig iallafall. Han är en av mina favoriter,dels för att han lyckas välja vilka filmer han är med i väldigt bra,och blandat.
Hur som helst så skulle jag då nu gå in på internet,och jag har MSN som startsida,jag tycker det är jätteintressant att läsa runt lite på msn innan man skriver in en annan sida i adressfältet och söker vidare. Det står alltid en massa intressant om olika kändisar och lite tips från mer eller mindre kända bloggar,vilket alltid är kul.
Då idag stod det ju om min
favorit,O.B som vi kallar honom. Hur mycket man ska tro på det som står är väll upp till va roch en även fast detta inte var så allvarligt men han har,enligt mig,alltid haft lite mystiska saker för sig och varit väldigt privat i sättet. Och just detta att han är Buddhist,ja det fascinerar mig helt enkelt.

Föressten,vilka adress använder ni som er start up-sida?


                                                         image83

                                                              ett,två och..ja vad vii är söta och glada tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Honeydew

Hillooo :) Ja funderar på att klippa mig men kan verkligen inte bestämma mig. Kolla in på min blogg och säg vad du tycker! Kramiii.

Postat av: Anonym

ja det hade inte varit fel =) läste om en dammsugare som styr säg själv, det vore kanske nåt att börja med? haha

2007-04-19 @ 14:54:20
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: grodannisse

:O va nej, jag har det inte:O shit. hur gick det var det svårt:D?

2007-04-19 @ 19:08:57
URL: http://grodannisse.blogg.se
Postat av: grodannisse

nämen va det svårt? jag har inte det än:P du kan ju ge mig lite inside information:D (a) haha

2007-04-19 @ 19:54:40
URL: http://grodannisse.blogg.se
Postat av: Lovisa

Jag har msn som startsida, men de är mest för att mamma inte vill byta (?).:P

2007-04-19 @ 21:03:41
URL: http://drops.blogg.se
Postat av: grodannisse

haha nee har imorgon. engelska skriv-del. det vore super duper snällt av dig:D

2007-04-19 @ 22:19:16
URL: http://grodannisse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback