When weekdays seems so boring

En vanlig Tisdag hade jag just nu sittit på en SO-lektion bredvid Sanna&Viktoria och varit väldigt uttråkad av Mr Karells föreläsningar om Geografi. Istälelt sitter jag hemma här,just nu,och skriver. Gör samtidigt i ordning lunch i form av gröt,Jag vet, en aning fantasilöst. Men jag har bråttom(!) ich dessutom förösker jag leva ett mer hälsosamt liv,vilket jag kommer klara tills..ungefär imorgon? då jag står framför spegeln och tänker " jo men jag ser nog ganska bra ut ändå,lite choklad skadar väll inte så pass mycket. Jeansen känns ju ganska lösa.." Efter 200g Marabou så mår jag illa,men fortfarande ganska glad!
Har kommit på en idé om att skriva en 50-punkts lista om hur jag kan förbättra mig själv,mitt liv OCH andras under 2007. Jag tror jag jobbar bättre och iallafall kan uppfylla några mål,om jag skriver ner dom..
Ett av dom är iallafall att motionera mera,och det börjar jag med redan nu. Efter grötlunchen ska jag och sara gå ut och ta en promenad runt kvarteret i solen(?) Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback