Vegetarisk lycka

Åh jag älskar min pappa! Under han och mamma's resa till Skottland med deras vänner i helgen köpte han några böcker till mig,en kokbok faktist. Min första egna kokbok med en massa smarriga vegetariska recept,helt underbart. Ska lagga en massa mat i helgen då jag och pappa är ensamma. Mamma reser till Göteborg för shopping med en kompis,orättvisorna haglar över mig just nu..
Orkar hur som helst inte skriva något långt inlägg idag,har hela dagen känt mig tom och orklös,längtar mest bara efter sängen och att dagarna fram till fredag ska gå riktigt fort. Skriver i pausen för Desperate Housewifes,men nu börjar det snart. Måste tillbaks till min plats i soffan. Later

ps. Min nya fina rosa jacka från La Redoute kom idag,lägger upp bild senare.

Kommentarer
Postat av: Sofia&Josephine

du har blivit utmanad, vidare till bloggen för info =)

Postat av: Maria

Ska bli kul att se bild på jackan :)

2007-04-25 @ 12:54:21
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: H

Jag älskar att baka och laga mat!!

2007-04-25 @ 19:38:12
URL: http://www.barbarellasplanet.blogg.se
Postat av: Rayannathalie

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

2009-07-10 @ 09:29:18
URL: http://rayannathalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback