Vårtrender


Lov,kan det faktist bli bättre? har avnjutit eftermiddagen med att titta på några filmer och bara legat i soffan,en perfekt start på lovet alltså. Planerar att bara inte göra någonting i helgen,känns som att det var så oerhört länge sedan jag kunde göra 'ingenting' Så inga planer för mig.
Läser en Escape-tidning,och bläddrar i ett nummer av Lifestyle med
Matthew McConaughey,som jag föressten aldrig kommer förstå det speciella med.
Något annat jag aldrig heller kommer förstå mig på är vårens turbantrend.Seriöst vem vill gå runt och se ut som en shejk i Saharaöknen? Nej det är inte fint. Jag kan hålla med dom att trenden är lite unik och jag tyckte den verkade rätt cool i början,men när ingen ens verkar kunna knyta en turban och det faktum att jag faktist tycker om mitt hår för mycket än för att låta det vara instängt så blir det bara ett nej nej nej.
Något som jag däremot gillar väldigt mycket är just Nu Urban Outfitters utbud av skor,särskilt dessa i färgen kelly green,och örhängen i form av frukter eller annat sött.
En annan fin trend och ett allternativ till turbanen är scarves och fina hårband att ha i håret! Sånna med pärlor i är extra fina, eller ett enkelt knytbart hårband som finns i massa olika färger och mönster,ZARA har riktigt fina.Eller häng på den ultimata trenden och sticka ett eget?
Något alla borde ha i garderoben i vår är en oversized tubtopp även där gillar jag UO's utbud. Den kan du ha till både jeans eller ett par enkla leggings.
Om du frågar mig om färger i vår,så är mitt självklara val naturfärger såsom grönt,brunt,beige och vitt. I andra färgskalor väljer jag gärna puderrosa och gult. Dresscode är enkelt och bekvämt,så en lös topp med ett par taighta jeans är snyggt. Fina bomullsklänningar funkar alltid, men våga gärna vara lite färgstark i något fint,som t ex denna Stella Mccartney klänning som är väldigt söt. Om du som jag är rädd för att bli lite för skrikig i din färgglada outfit,välj då istället några accesoarer i den önskade färgen. Vårens trender 07 är underbara,hoppas dom är här för att stanna!







Murberry och UO
Favoritväskor,från Murberry och UrbanOutfitters.

Kommentarer
Postat av: Konradhedvig

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback