Tuesday evening

Ännu en HÅRD skoldag! och nu har jag nyss varit ute och tagit en låång cykeltur,och känner av det där lyckoruset efter att man tränat. Ska hoppa in i duschen en snabbis och sedan är det dags för UGLY BETTY - sanningen är den att jag slutade gilla det för ganska länge sedan..nu tittar jag mest tvångsmässigt. Jag måste bara veta hur den slutar,lyckligt såklart,men ändå hur. Ska göra i ordning lite fika och sedan placera mig framför TVn
efter U.G är det även Desperate Housewifes,en riktig tvkväll blir det alltså,plus en del hemkunskaps-pluggande(kanske,om det vill sig väl).

Later!


                                        image76

    -  Ursöta America Ferrera och Elaka( i serien) Selma Hayek.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Faan, jag missade DHW!! Var det lika bra som förra gången?

Postat av: Lovisa

E: Oh, är de på söndag..får boka in det redan nu!:D

2007-04-18 @ 18:02:58
URL: http://drops.blogg.se
Postat av: Northraines

This This Guestbook is professional and to the point.
Very interesting GuestBook.

2007-12-28 @ 21:40:45
URL: http://northraines.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback