Top of the Day

HUMÖR:  Blandat,glad över att vara ledig. Arg över ogjorda projekt i skolan..
OUTFIT:  Svarta leggings,stor vit blus från indiska och stora off-white bomullsstrumpor.
SMINK:  en ansikts-inpackning för tillfället..?
LÅT:  Justin Timberlake's - Summer Love Set The Mood Prelude.
SÖTASTE:  En viss T,som ringde nyss och sa något uppmuntrande. tack!
VILL HA:  Juni,så vår efterlängtade London-resa finally happens
DITT LIV:  Det flyter på,och jag har hälsan.
DIN KLÄDSTIL:  Fest eller Vardags,jag gillar allt från Casual till princess och rockabilly-vibbar!
DITT JOBB/SYSSELSÄTTNING: Skola,lite volontärarbete och LasseMaja hinns med också
DINA FRITIDSINTRESSEN: Film(stort intresse). Långa promenader,och att resa utanför Europa.
DITT KÄRLEKSLIV: Till och från,just nu ser det ganska ljust ut
DINA FAVORITFÄRGER: Guld och lila
DIN MUSIKSMAK: Helt beroende på humör och väder,allt det där hänger ihop. Dance/-hall är bäst på fest.
LYSSNAR PÅ: Allt,eller kanske kloka ord?
JOBBIGASTE SKOLÄMNE: Mattematik,har aldrig varit mitt ämne. Det + en inkompetent lärare.
FAVORITCAFÉ: Café Lyran,älskar att sitta längst upp i Tornet och se ut över Stockholm
FAVORITTIDNING: ELLE och Cosmo,båda svenska.
SOMMARPLANER: Josefine S flyttar äntligen hem från Amsterdam,så massa tid att ta igen där! Även en del sommarjobbande och en resa till Vemdalen,och såklart våran traditionella kryssning,kanske till Riga i år

Kommentarer
Postat av: hahoo

jag säger ju det.. du är min själsfrände!

Postat av: Anonym

nice lista :D

2007-04-12 @ 15:56:41
URL: http://pernillaelisabeth.blogg.se
Postat av: E

haha ;)

2007-04-12 @ 16:09:05
URL: http://frokenlindh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback