Summer vibes

Jag älskar både sommaren och vintern,lika mycket faktist. Kan skriva en tio-i-topp lista på saker som är bra med båda! Men vad jag inte gillar är när vädret växlar såhär snabbt,det är som upplagt för feberfrossa och förkylningstider. Och det vill jag bara inte veta av. Jag har varit tillräckligt sjuk nu i vintras,eller till och med för detta år. Får bara hoppas att detta väder är här för att stanna och inte växlar och försvinner lagom tills nästa helg,då blir min planerade tjejmiddag helt förstörd,har en del planer..
Hur som helst så har jag känt en massa lukter idag och ja,det är så jag får sommarkänsla; av lukter.

                                                                          Mina topp-tre-sommarlukter!
                                                     1. Grill(speciella kol-doften)- finns det godare,än när maten är grillad.
                                                            2.Nyklippt Gräs - det känns så härligt under fötterna!
                                                       3.  Den där söta lukten av näktar som ligger i luften när allt blommar ut.


Kommentarer
Postat av: aenigma

Mmm, doften av nyklippt gräs. I liiiike! :)

Postat av: Crazypill

just grilldoften är underbar! Ska iväg och grilla nu faktiskt, mumma!

2007-04-14 @ 17:42:39
URL: http://crazypill.blogg.se
Postat av: lisa

sommarregn luktar också så himla gott :)

2007-04-15 @ 21:20:27
URL: http://laaajs.blogg.se
Postat av: Johnvilje

Perfect work!

2009-03-03 @ 09:23:38
URL: http://johnvilje.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback