Spring Shopping List!

Jag är ett riktigt kontrollfreak,och jag älskar mina anteckningsböcker och listor och post it-lappar.
Så här kommer min planerade
VÅR-SHOPPING LISTA (den första iallafall..);

  • Rosa vårklänning - Urbanoutfitters.
  • Söta linnen,med tryck och pärlor på!
  • Strumpbyxor& Leggings,färgglada. I Like Rave!
  • Scarves,både för halsen och håret (accessora!)
  • Böcker (kärleks-romaner och historiska)
  • Fotoramar och album från Mique(världens jävla bästa inredningsbutik,erbjudande;sjung en låt i butiken och du får 30 % rabatt på det du köper!)

..även denna fina miniväska!


Kommentarer
Postat av: aenigma

Mmm, en och annan sak på listan skulle jag också kunna tänka mig. Fast min lista fortsätter i en evighet... :D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback