Spöktimmen

Har nyss varit på Bio med Patricia och sett 300,åh vad jag älskar söders biograf och filmen(såklart) den var jättebra! Mycket krig och kanske inte för mycket handling och ord..men killarna i kalsonger och spjut var definitivt ett plus. Vi köpte digestivekex och Nutellakräm att ha som biosnacks,våran bästa idé någonsin Pat's. Thats right.
Åkte efter bion och stan hem till malin och hade en fikastund i hennes kök,med emma och sara också. Lyssnade sommarmusik och pratade gamla minnen,om hur vi för första gången träffades.Jag tror inte vi lyckades reda ut något,vi drack för mycket Obo' y haha.
Sitter och pratar med lite allmänt ointressanta människor på msn just nu,lyckas alltid starta knäppa konversationer vid den här tiden på kvällen..hursomhelst dags att sova strax. Imorgon ska jag jobba med mitt musikprojekt,sola om det finns tid och dessutom laga någon god vegetarisk rätt ur min nya kokbok som jag fick av pappsen.

Godnatt - EIYL

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du vegitarian eller gillar du bara maten?

2007-04-28 @ 10:33:14
Postat av: E(ägare)

anonym:jag älskar maten,skulle bli om jag fick tillåtelse av mamma :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback