SP

              HAHAHA,det här är oförglömligt. Bilden nedan är tagen från ett visst Skumparty i December.
                                                                     It was a big night.
                                Jag lider helhjärtat med er som missade den. En ny chans får ni 12 Maj då 
                                                          
SBN   annordnar en annan skumfest. -                                                                                    Be there, I will!     
                                                                        
 
                                                                  -    Blöta,packade och kåta..visst syns det?

                                 SP
                                                 "Det här ska jag visa för mina knoddar " - The Wild E.

Kommentarer
Postat av: The Wild S

<3

Postat av: Sandra

Hehe, vad gulligt av dig, men du får gärna kika förbi när jag inte är på "mest aktiva listan" också ;)

Älskar skumpartyn! Var nog ett år sen sist .. 12 maj sa du? ;)

2007-04-09 @ 14:02:04
URL: http://superlativa.blogg.se
Postat av: Conradviktoria

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2010-04-09 @ 08:33:15
URL: http://conradviktoria.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback