PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSK

Jag tycker om Påsken,eller jag tycker om alla högtider/traditioner. Fast bara vissa delar av dom,jag är inte superkonservativ och vill inte hålla alldeles för strikt på dom. Men jag ÄLSKAR momentet äggmålning! Nej jag kan inte rita,och nej jag gillar inte ens ägg särskilt mycket. Men det är kul? Tror det är enda gången om året jag har en anledning till att få måla något. Påskäggs-jakten är bara jobbig,det tycker jag även som liten. Jag hittade aldrig mitt ägg, och det slutade oftast med att mamma och pappa fick leta upp det själva eftersom jag blev så gnällig..jag brukade hänga upp godis runt om i huset istället så man fick ta när man ville!
Dessutom är jag och pappa helt ensamma denna påskhelg och påsklov! Så vi firar det väll med en tripp till något muséum och sedan resturang efteråt som vanligt när vi är ensamma..mysigt.
Just nu sker en TOTALFÖRÄNDRING i garderoben,jag som är så noga med färgindelning och vikning av allt måste nu ändra genom att få fram allting vårigt och sommrigt allra längst fram!
Ännu inte riktigt så varmt så att man kan gå i kjol och fliflops men det kommer och då vill man se riktigt vårfräsch ut,har spanat in en söt minikofta på ZARA och fliflops från NK som jag ska ta en närmare titt på i helgen.
Kan verkligen inte hålla mig ifrån att handla lätta sommarkläder,och få känslan av att vara  snygg och bekvämt sommarklädd.
Åh vad jag längtar, vääääääärme(fan) kom till mig,kom till Sverige!
Men det var inte sant,för det var inte sant..för efter påsken kommer sommar'n..?

Kommentarer
Postat av: Samuelingelin

Good people of togo i was here ok.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback