Only for the weekend

Äntligen helg,fast veckan har faktist gått väldigt fort. Har nyss varit ute på en långpromenad och sitter framför datorn just nu nyduschad och allt,känenr mig redo för kvällen. Borde kanske ringa P och kolla så att hon verkligen hittar till stället vi ska ikväll..
Anyway,det snöade igår och det var hemskt. Jag gick ut på balkongen och fick något i ögat,sen kom det mer och mer. Onda små vita microorganismer har invaderat jorden tänkte jag. Nej men usch och fy.
Helgen ska tillbringas hemma mestadels,imorgon kväll har jag inga planer dock. Funderar på att ta mig till åkermyntan imorgon och kanske få naglarna fixade? jag har ju faktist pengarna till det nu. Det vore fint.
Känner mig inte heller på humör för att laga någon middag,det blir lite nudlar och en banan,hälsosamma jag!
Men senare om tjejerna kommer över efter spelningen kanske vi fixar något fika eller glassig efterrätt. Vi får se
Tänkte sätta mig där nere i soffan och titta på TV för en gångs skull,där brukar alltid pappa ockupera men nu har jag faktist möjligheten till att ta plats.                 
                                                                    image85      
                                                                              image84


                        Smygreklam för Accessora.se - Armbandet och väskan jag dyrkar allra mest just nu!
                                                      (Melling Mikai - Venice Weekend)

Kommentarer
Postat av: Sofia

urläckert armband, vet du vad det kostar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback