Oh,delicious

       Ah,efter en lång och skön promenad till Vällingby Och runt Vinsta känner jag mig verkligen i behov av en stor kopp kaffe i en av mina söta katt-muggar från Mique! Måste nog även börja föna mitt hår,relativt snart innan läggdags. Hann inte göra det efter att jag tvättat det,var bara att slänga ihop det till en bulle och ta på sig skinnjackan och springa ut för att möta Emms. Men tar det och målandet av naglarna efter att jag fikat,mums.
Tittar på en ganska kass Wallander-film,eller är det en serie i flera delar? Jag hänger inte med
Beck är mer min stil,det är så mycket bättre.
Har bestämt mig för en söt svart dress från H&M att ha på mig imorgon och vita tunna strumpbyxor + ett par svarta bellerinas. Det blir en skön enkel outfit i detta sommar väder! Även fast kallt väder (som vi ber för att det inte lyckas ta sig ner hit till stockholm) är utlovat till Sverige senare i veckan. Usch,blä nej,jag vill inte.
Jag längtar tills vår London resa..
Aja,hursomhelst. Nu är det Kaffe-dags!                            


                                                Oh,delicious

Kommentarer
Postat av: Ohemul

Tack för ditt fina inlägg i min blogg! Du får gärna hälsa på flera gånger, snart kommer det bli inlägg om några erbjudanden jag har från mitt företag, håll utkik! :)

Postat av: Estelle

Fin bild!

2007-04-16 @ 20:02:52
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: E

Tack Ohemul! det ska jag göra

2007-04-16 @ 21:06:43
URL: http://frokenlindh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback