MUSIK ÄR MIN TRÖST,INTE MARABOU.

ÅH GOTT FOLK,idag var den första kämpiga skoldagen. Och nu är den över,fyfan säger jag.
Vet inte vad som har hänt med mig, så här skoltrött har jag aldrig varit,jag brukar vara ganska bra på att stå ut och hålla igång,och vara ambitiös..vad hände med den gamla Ellinor..? Jag har tappat gnistan.

                                            20 viktiga saker att göra för att få ett mer meningsfullt liv.
                                              -
Ha minst 1 spa " ta hand om mig själv" -dag i veckan
                                           Dricka mindre bonauqa och LOKA - mer naturligt vatten
                                                     
Se mer filmer! Man mår bra av film,och blir inspirerad.
                                                                            Äta mindre choklad
                                                        Sattsa allt nu dom 2 sista månaderna i skolan
                                                                     Bli vän med någon jag ogillar
                                                   Köpa och läsa mer från ackademibokhandeln(bra priser!)
                                                          Börja lyssna på en musikgenre utanför min "stil"
                                                        Ha en massa sommarflörtar under lovet (välmående..)
                                                                    Sluta kritisera,och bara vara nöjd ibland   
                                                                               
Mindre impuls-inköp
                                                      Hitta medicinen mot ett krossat hjärta (choklad är uteslutet..)
                                                            Le mot folk jag inte känner på gatan,kanske tom hälsa   
                                                           Stämma Telia pga deras extremt dåliga kundservice
                                                             Komma ihåg folks födelsedagar (usch jag är så kass där)
                                    Bli fadder åt ett till barn i Kenya(flickan vi har nu,heter Fanta faktist,rätt coolt)
                                                            Inte köpa mer smink än vad min beautybox rymmer.
                                  Skapa underklädesmärket PukePerfection med Johan   (HAHA)..it will happen.
                                                     Börja laga mer mat,och baka. Jag älskar det,men har för lite tid
                                                                                Knyta mer kontakter utomlands!


..nu är det bäst jag sätter igång,och börja kunna pricka av min fina lista.

                                                           

                                        
 
                                 
                                   


Kommentarer
Postat av: chicas

toppen lista, jag borde följa den =)

Postat av: c

du undrade vart jag bodde som hade hästar. vi finns i enköping.=)

2007-04-16 @ 21:42:31
Postat av: Mira

impulsköp är mitt stora vardagsproblem, kan inte sluta!

2007-04-16 @ 23:06:24
URL: http://ingenvetvemdue.blogg.se
Postat av: grodannisse

det är bara 33 skoldagar kvar:D eller ja, för mig. har lov den åttonde juni iaf:D

2007-04-16 @ 23:21:51
URL: http://grodannisse.blogg.se
Postat av: Sophie

Usch, jag är också skoltrött, efter alla år i Engelska så har jag börjat tröttna på alla läxor, det är nästan så att man inte orkar gör dem längre :P

2007-04-16 @ 23:34:57
Postat av: Johan

if i may get a little personal on your ass.. du: oambitiös? haha, jag känner mig som värsta slackern när jag jämför mig med dig! kämpa på! blackan 07 ;)
PUKE PERFECTION!
johan - your ultimate fantasy lay

2007-04-17 @ 22:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback