Love isn't cheap

Vem är Han,den där perfekta killen som alla tycks sukta efter. Är det han du ser som går dig förbi en dag inne i stan när du är inne och köper din sjunde blus från INDISKA? Pojken på bussen som tittat på dig när du kliver på och som du sätter dig bakom för att helt oskyldigt kunna stirra in i nacken på,eller är det bara rentutav din bästis pojkvän?
Är det kanske Mariah Careys fantastiska röst och låten
Emotions som fått mig att bli löjligt nojjig över kärlek.
Men seriöst,vart finns den? Jag kan inte låta bli att fundera,hur ska jag veta när han min soulmate kommer?
Kanske är det menat att man ska söka kärleken,men om vi inte gör det då, hittar den aldrig fram,hur ska jag kunna veta att det är rätt - Kunde inte moder natur bara varit så god att ha märkt alla med ett speciellt tecken på armen som var ämnade för mig..? Skulle göra allt så mycket enklare,just nu känns allt ensamt och hopplöst. Vi tar en dag i taget. Hur hittar men kärleken är alltså inte mitt problem,utan den rätta.

Dessutom är jag allmänt uttråkad och väldigt sugen på en Ramlösa - kaktus.

                                                               image64
 
                                              "Oh,you wanna..? Yes please" !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback