FREDAG - 13

Vadå det känns inte att det är fredagen den trettonde? Det har skett 3 olyckor nu för mig inom en halvtimme,haha.
Lyckades tappa ut en liter mjök på golvet när jag (på mitt ohysade sätt) skulle dricka rakt u tetran! Jag slog knät i dörrposten och lyckades ha ner en lampskärm i golvet. Det gjorde ont,jag svor.
Okej det kanske inte var väälrdens olyckor,but still,jag brukar inte lyckas med sånt. Jag är inte särskilt vidskeplig heller,det kan jag inte påstå. Det enda som jag faktist är lite skrajjsen för är nog det där med att ha sönder sn spegel..men det kan också bero på att bara är fascinerad av speglar. Och då inte endast för att spegla mig i,jag älskar ramar. Kan gå och titta i en evighet på scondhand eller antikaffärer på sådanna där gamla fina handgjorda ramar..i bronzeguld (eller antikt guld som det tydligen heter). Hur som helst nu sitter jag bara still och bloggar,då ska väll ingen olycka kunna ske,right? Men det är lite mysko att bloggen strular idag och ger mig Error.

Kommentarer
Postat av: H

Jag brukar ha tur fredagen den 13..Hoppas idag med!

Postat av: H

Jag brukar ha tur fredagen den 13..Hoppas idag med!

2007-04-13 @ 16:10:36
URL: http://www.barbarellasplanet.blogg.se
Postat av: H

Jag brukar ha tur fredagen den 13..Hoppas idag med!

2007-04-13 @ 16:10:37
URL: http://www.barbarellasplanet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback