EN SOLIG DAG INNE I STOCKHOLM!


                 
        ÅH! vilket underbart väder,tror faktist att jag fått LITE färg på mig idag. Efter en heldag inne i stan med Sara&Emms är jag ganska trött,men inget fot-ont alls efter vandringen i mina nya ballerina-kilklackar! Underbara skor.Ska lägga en upp en bild på dom snart,och mina nya vita peep toes!
Jag och sara åkte in vid 2 tiden och efter ett tag mötte vi upp Emma som går direkt från skolan(hon hade påsklov förra veckan av någon anledning) sedan fikade vi och satt och solade i Kungsan,och tog lite minensvärda bilder.
Blev en blus från Indiska och en söt topp från TopShop såklart(nya favoriten!)
 
 image56image55image57image58

                                       JAG,EMMS,OCH SARA(och min bag från Bulgy i GC)!


                image54
                                        .. All the times we had together, we will still be friends forever.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill ha lov igen !
Men de va underbart att åka in till stan, eftersom jag inte vart där på evigheter :D

2007-04-11 @ 19:39:53
Postat av: Crazypill

love topshop!

Postat av: Lovisa

E: Så du har varit lite olaglig där!:P Bad girl!
Hehe, men de e roligt!:D

2007-04-11 @ 22:00:44
URL: http://drops.blogg.se
Postat av: E

aaaaa,bara jag kommer ihåg att lägga i P(när jag ska) Lovisa! haha

2007-04-11 @ 23:18:50
URL: http://frokenlindh.blogg.se
Postat av: Atta & Linda

gu va mysigt:D

2007-04-12 @ 00:10:36
URL: http://modigt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback