Chokladsug och väderångest

Vilken skön dag det har varit,TEMA-dag i skolan. Med film,grupparbete och tipspromenad,det borde vi ha fler gånger! Även fast vissa tjejproblem chockartat visade sig och förstörde min början på veckan rejält. Det var hur som helst trevligt att komma tillbaks till skolan. Ni vet den där känslan av att det är någon man vill se,eller träffa och prata med,kanske egentligen bara få se för man vågar egentligen inte mer. När man är på väg in i matsalen eller in på nästa lektion och går genom korridoren och uppför trappan,så står han bara där! Som en uppenbarelse..så känner jag. Det är då man njuter av att gå till skolan,och faktist har något att se fram emot. Dom här små adrenalinkickarna fyllda med glädje som sedan skjuter upp ens humör till tusen om och om igen. Den känslan är en av dom bästa som finns,den kanske t.o.m slår att köpa ett par nya skor(nästan).
Min "sitta-uppe-och-plugga-kväll" gick åt fanders. Intalade mig själv att jag faktist var stark nog att klara av att plugga i sängen,för att det var mer bekvämare och faktist mysigare belysning än nere i köket. Efter ungefär 5 min med läsning om Indiens klimatzoner somnade jag vid klockan 18:00. Vaknade en och an halvtimme senare och var helt utsövd och energifylld,oj vad jag sov tungt. Dom där få gångerna jag somnar på eftermiddagarna sover jag som allra bäst. Nu blir det väll bara att sitta uppe sent ikväll och plugga SO..efter
Supernatural. Som jag föressten måste börja hänga med i,har missat dom två senatse avsnitten. Förlåt Jared Padalecki,jag ska vara dig trogen och titta varenda avsnitt i fortsättningen.That's a Promise.

Nu ska jag och mamma ha ett kärt mor-och-dotter samtal. Later!

Kommentarer
Postat av: miliz

skönt medtemadag ,o slippa orientering!

Postat av: Anonym

jag blev biten av en stor schäfer när jag var 6 år och har värsta ärren som minne, så jag är faktiskt till och med lite rädd för schäfrar =)

2007-04-24 @ 21:12:53
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Anonym

aj då! har du nåt stort ärr? var blev du biten?

2007-04-24 @ 21:41:25
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback