Britney Spears och potentiellt giftemål

Vad fort helgen gick,mamma och pappa är nu hemma och allt är som vanligt igen. Det är inte tråkigt men bara för vanligt,ska ioförsig bli skönt att slippa sova ensam en till natt. Jag tror inte någon förstår vilka problem jag har haft,när jag gått runt och släkt och låst dörren innan läggdags.
Annars ha rjag väll haft en nostalgitripp i Britney Spears låtar idag,det var ganska kul. Kommer aldrig glömma hur mycket jag faktist gillade hennes musik och henne. Hur mycket jag tyckte om kändisvärlden's
absolutaste och  sötaste Har personligen tre favoriter med henne,från olika album. En låt som jag faktist verkligen tycker är bra,och inte bara för minnenas skull är denna,och ni bör spana in hennes läppar,shit hur får man så plutiga? Åh vad söt hon är,en del av mig hoppas nog fortfarande på henne. Det skulle göra mig Lucky att se henne göra comeback med ett nytt mindre trashigt album. Gud vad det är roligt att se 90talets mode,dessa läppennor och lack-liknande kläder..ojoj.
Den här låten uppträdde jag till på en fest när jag var sisådär 8 år,så den minns jag kanske starkast. Detta var nog även en av hennes bästa låtar som live framträdaden!

Måste för övrigt berätta att jag nästan gått och gift mig,ja varsegoda och gratulera mig. Eller egentligen så är det kanske bara en sorts garanti-giftemål. Jag,och min kära vän(kanske framtida livspartner) Johan,har bestämt och lovat att om vi inte har hittat den 'rätta' eller gift oss innan 50 års ålder. Ska vi den dagen göra det. För isånnafall måste det vara tecknet och beviset på att vi är ämnade för varandra,kom vi fram till efter en lång disskusion.
Jag är plötsligt inte alls orolig för att enda upp ensam,jag kommer alltid ha Johan! Det känns nästan som att det inte bara är ödet,utan att jag lurar mitt öde. We're so fucking puke perfection,no one else could handle it. -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback