tre om tre

TRE VIKTIGA SAKER ATT GÖRA UNDER HÖSTLOVET;

- titta på tv,tv-serier & filmer
- gå på sjöhistoriska museét med pappa och äta lunch på örtagården
- HITTA PRAO(någon som snälla tar emot mig?)


TRE PLATSER I VÄRLDEN JAG VILL BEFINNA MIG PÅ;

- vid niagarafallet. sägs vara väldigt romantiskt och överväldigande
hoppas på att hitta någon att dela upplevelsen med..
- Kapstaden,Sydafrika. Soligt,varmt,fina stränder. Need I say more?
- England,gärna i Keira Knightleyäs kropp och få kyssa drömprinsen.
(ja,jag vet att jag är sorglig)


TRE FAVVOPROGRAM PÅ TV JUST NU;

- Desperate housewifes, tröttnar aldrig.
- Bonde söker fru (ja du såg rätt,jävligt underhållande faktist.)
-Serien på 1an klockan 21:00 på onsdagar som jag aldrig kommer ihåg namnet på.
Med killen från 90tals' filmen 'Drive me crazy',  Adrian Grenier.
Även aktuell i Djävulen bär prada,som Anne Hathaways pojkvän.
Gör mig totalt knäsvag och dagdrömmande.


Kommentarer
Postat av: Noahebba

Very Good Directory !!! Keep It Up.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback