Lunch,Las palmas,Julen

Nuu har jag vart ute och handlat lunch,satan vad kallt. leggings och raggsockor räcker fan inte
(notera hur jag fick med satan och fan i 2 meningar). ska laga lunch strax,men först vänta på att pappa kommer hem,så jag kan göra bönsallad.
Mamma och jag har tittat på resor till Gran canaria,las palmas.
Jättefina hotell och stränder där,aldrig vart där. Skulle åka dit en vecka över sportlovet.
Till en plats där mormor&morfar var för typ 30 år sen,mamma tyckte det skulle vara intressant.
Nu har man iallafall nånting att se fram emot.

Jag har redan börjat planera inför julen,det är ju redan pyntat i butikerna så varför får inte jag börja?
familejn ska fira jul uppe i vemdalen hos mormor&morfar och annan släkt, där uppe blir det alltid en riktig jul med mycket snö. Inget stockholmskt-snöblask.
Vem jag ska köpa julklapp till och så vidare,ska börja julhandla om nån vecka.
Kanske börja lite smått den här veckan,hatar att vara ute i sista minuten i julruschen.
Dast jag älskar att gå längs med drottningsgatan några dagar innan jul och kolla på julskylntningen i fönstrena på NK' och julmarknaderna. Brukar vara en här i området där jag bor i Skälby också varje år.
Jag tycker om julen. Fattas inte att det gått ett helt år sedan snart då jag var i Mexico,och firade jul där.
En helt otrolig resa,och jag har lovat mig själv att återvända dit en dag. Alla mina nätter på blue parrot beach club! Helt otroligt snygga killar där,fast ganska korta. Killar i mexico har knappt nån hals,jag och pappa kallade dom det 'hals-lösa'-folket, därav att dom va så korta, haha

Måste fortsätta jobba med lite läxor som jag tog med hem över lovet,och det gör ärligt talat ont att behöva arbeta..ingen lust,ingen ork. Måste påbörja ett projekt i NO om kloning. valde just det ämnet bara för att det stod längst upp på listan. Ett ganska uttjatat ämne,måste dessutom dra in massa etik och blabla.
aja,lunch nu!  αντ?μωση(grekiska för 'på återseende' funderar på att lära mig lite grekiska/latin)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback