höstlov

everything är bara underbart.
Höstlovets första dag,jag har redan börjat få julkänsla. även fast inte ens Halloween varit än?
bara 2 veckor kvar till Viktor&Rolf + WHITE NIGHT nu.
sitter just nu och äter vindruvor och lyssnar fergilicious, booty-shake låt nr.1 just nu.

Igår hade vi en skön tv kväll hemma hos mikaela,med knytkalas.
frossade i pizza och godis,och kollade sådär lagomt läskiga skräckfilmer.
Hade inte direkt svårt att sova efteråt, inte alls..
Dessutom lånade patricia 2 tjoocktröjor av mig över helgen då hon är i Irland
och jag saknar dom redan, en av dom. en stickad.
Jag har för mycket kläder,kan knappt stänga lådorna. Mamma tvingar mig att rensa ut massa men jag vill behålla allt,även om ja inte använder längre eller om det är för litet. Det är minnen liksom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback