11:21

godmorgon,var nyss ute och cyklade. Har nu duschat och intagit platsen vid datorn i mysbyxor och min ghostbusters tröja från 80talet.
Sitter och förösker komma på vad jag ska ge pappa i fars dags present,en slips känns så uttjatat.
iofs. så skulle han nog behöva en. Men det lutar mot en bok istället. Vet att han gillar deckare, typ Elisabeth george eller john grisham.
Min dator beter sig som de vore en windows 98 just nu och jag är verkligen inte på humör för att krångla med den. Mitt internet la av i flera dagar förra veckan,i min dator har jag allt jag behöver liksom.
gah vad seg,akademibokhandels sajt vill inte öppnas.
Äsch tar det där senare,går och kollar  en butik imorgon istället. Ska köpa något till mig själv också
Höstlovet = läslov. När det är såhär mörkt,regnigt,kallt,blåsigt så vill man inte göra annat än att krypa ner i sängen/soffan med masa filtar och té och läsa böcker i massvis. Man får en ursäkt för att bara sitte inne typ.
Nu kom jag in på sidan,Och nu vet jag vilken bok han ska få. "Predikanten" av Camilla Läckberg,Vet att han gillade hennes förra roman isprinsessan så den blir det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback