-

en sak jag aldrig förstått är det där med blå mascara,eller andra färger än svart överhuvudtaget,och brun kanske.
Först trodde jag att det bara var gammla tanter som använde det(min mormor t.ex), och det var för att äldre människor har dålig syn och därför förväxlade 'blue' med 'black'.
men nu i sommras tyckte jag alla hade färgglada färger på sina mascaror,
okej om det är ett speciellt tillfälle,färgglatt och man verkligen behöver synas osv. men annars,det ser bara freaky ut? bläh.

trevligare saker är att jag tog en sväng förbi kista idag och spenderade pengar på en ny tröja.
Precis innan jag skulle åka hem till patricia och ha vår filmdag,och frossa.
hemma nu och ser på tv,aktuellt på 1an. Nyhetsreporter-brunetten,ser ut som en vaxkabinett docka
från madame tussoues..hon ser ganska arg ut. Inte lätt att le efter att ha fått så mycket botox upp
i kindbenen antagligen
nu ska jag äta sen middag och läsa en bok!

Kommentarer
Postat av: Vetleingeborg

Your website is extremely interesting


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback